W przypadku wszystkich stron wykonanych w oparciu o 2ClickPortal wszystkie strony jak i podstrony stworzone są ze znacznikami aria- label, dzięki czemu czytniki bez problemu odczytują wszystkie treści.
Mimo tego załączamy Państwu
Przykład tekstu do odczytu maszynowego:
Jesteśmy urzędem administracji samorządowej. Zajmujemy się sprawami publicznymi o znaczeniu lokalnym (niezastrzeżonymi dla innych podmiotów) oraz zadaniami zleconymi z zakresu administracji rządowej. Na czele urzędu stoi wójt Stefan Prusik.
Urząd Gminy zajmuje się:
sprawami obywatelskimi: meldunkami, dowodami osobistymi, wpisaniem na listę w przypadku wyborów
sprawami stanu cywilnego: udzielaniem ślubów cywilnych, wydawaniem aktów zgonu, odpisami aktu cywilnego, rejestracją dzieci
Nieruchomościami: wnioskami o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, podziałami działki, numeracją porządkową, wydawaniem zaświadczeń o rewitalizacji
sprawami z zakresu podatków i opłat lokalnych: m.in. naliczaniem i egzekwowaniem podatku: od nieruchomości, leśnego oraz rolnego, przyjmowaniem i weryfikacją deklaracji odpadowych
Urząd Miasta jest otwarty:
w poniedziałek, środę, czwartek i piątek – od 7.45 do 15.45
we wtorek – od 9.00 do 17.00
Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
napisać pismo/złożyć wniosek
wysłać e-maila na adres: sekretariat@lelis.pl
po wcześniejszym umówieniu jest możliwość odbycia wideopołączenia z przedstawicielami władz gminy w godzinach dyżuru dla mieszkańców (poniedziałek 12.00-15.30)